• header_1.jpg
  • header_2.jpg
  • header_3.jpg
  • header_4.jpg
  • header_5.jpg
  • header_6.jpg
  • header_7.jpg
  • header_8.jpg
  • header_9.jpg
  • header_10.jpg

Over Trendbox

 Trendbox maakt met ingang van 1 januari 2017 onderdeel uit van marktonderzoeksbureau Motivaction.

Trendonderzoek
Sinds begin jaren ’80 doet Trendbox continu onderzoek naar het menselijk gedrag. Wat eten we? Wat voor wijn drinken wij? Wat trekken we aan? Wat zijn onze woonwensen? Welke promotionele acties spreken ons aan? Welke merken kopen we en welke juist niet? Maar vooral, welke motieven schuilen hier achter? Behalve het 'wat' is er vooral ook veel onderzoek gedaan naar het 'waarom'. Zo is een enorme database opgebouwd over merken, markten en mogelijkheden. Feiten. Cijfers. Meningen. En conclusies. Onmisbaar voor marketeers om hun marketingacties kracht bij te zetten.

Continuïteit in onderzoek
Onder de paraplu van Motivaction is de database met alle onderzoeken beschikbaar en zet Trendbox het op trends gebaseerde Life & Living-onderzoek en de Activatie Barometer zelfstandig voort. Ook blijft Trendbox de beschikking houden over de leden van Het Nationale Panel waarmee ontwikkelingen in consumentengedrag single-source worden gevolgd.


Voor vragen over eerder uitgevoerd onderzoek, vervolgonderzoek of vragen over trends- en ontwikkelingen in consumentengedrag, neem contact op met Ruurd Hielkema (Trendbox) of Karel Slootman (Motivaction) op 020 589 83 83.

 

 

Contact:

Marnixkade 109f
1015 ZL Amsterdam
T. +31 (0)20 589 83 83